Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přestože Vám dávám karmu, tak toto PR a mediální komunikace z dob renesance se Vám moc nepovedlo.

Především máte špatně text obsahově a myšlenkově uspořádán. To, že píšete o nově vydané knize, s úplným novodobě dosud nevydaným Linkovým textem, navíc se zajímavým CD s původní transliterací, jste dokonale zazdil a rozdrobil v textu.

Namísto toho nudíte suchopárnými historickými informacemi, která jsou více čo méně jednak dohledatelná na internetu - jednak v podstatě zajímavá pouze pro zájemce historie.

Základní chybou, kterou děláte, je tedy to, že nevíte komu je článek určen a nevíte jaký cíl sledujete, co vlastně čtenáři Vašeho blogu představujete. A chcete de facto zabít dvě mouchy jednou ranou, z nichž každá létá samostatně v jinéím pokoji.

Vás bych si tedy jako PR a mediálního pracovníka rozhodně nenajal, natož abych Vás pustil k tomu o tom přednášet.

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
PR manažer, recenzent, mediální poradce, novinář a tiskový mluvčí.

Od r. 1994 redaktor, editor, šéfredaktor v renomovaných médiích v ČR i na Slovensku, tiskový mluvčí v soukromé i státní sféře, poradce místopředsedkyně PS Parlamentu ČR, člen Komise pro výchovu a vzdělávání RMČ Praha 6 či přednášející na VOŠ. Profesně se zabývá PR a mediální komunikací.

Tituly k recenzím poskytují nakladatelství: Academia, Argo, GRADA, HADART Publishing, Host, Jan Melvil Publishing, JOTA, KATTO, LEDA, Nakladatelství Kazda, Paseka, Portál, Rybka Publishers, Slovart, Vydavateľstvo Veritas či portály Audiolibrix, Audioteka.cz, ebux.cz, Palmknihy.cz, Radioservis, OneHotBook. Děkuji.