Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím si, že když dva spolu žijí dlouho, znají se... Ty indicie pro nevěru (byť telefonickou) jsou pro vnímavého člověka viditelné... Jenže člověk např. po 30 letech manželství nechce něco takového řešit... málokdo chce svůj život měnit, takže podvědomě ty indicie nevnímá... A další psychologická otázka je, co je nevěra a co ještě není.... ale to by asi bylo na dlouho...;-D

0 0
možnosti
Foto

svého partnera jsem skutečně poznala až po mnoha letech při rozvodu:-) tam se většinou vybarví každý a ukáže svou pravou tvář

takže má rada? Chete skutečně znát svého partnera? Rozveďte se...a pokud obstojí, můžete se znovu vzít;-)

0 0
možnosti

Zajímavý názor, já jsem knihu četla, ale vůbec mě neoslovila. Přišla mi hodně povrchní, ale je možné, že jsme se jenom s autorem nepotkali, čekala jsem mnohem více, zvlášť pokud je David Nobbs prezentován jako poslední velký humorista anglické literatury, jak je uváděno v anotaci knihy. Čekala jsem text psaný s nadhledem, ironií a nadsázkou, i když o smutných věcech. Marně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
PR manažer, recenzent, mediální poradce, novinář a tiskový mluvčí.

Od r. 1994 redaktor, editor, šéfredaktor v renomovaných médiích v ČR i na Slovensku, tiskový mluvčí v soukromé i státní sféře, poradce místopředsedkyně PS Parlamentu ČR, člen Komise pro výchovu a vzdělávání RMČ Praha 6 či přednášející na VOŠ. Profesně se zabývá PR a mediální komunikací.

Tituly k recenzím poskytují nakladatelství: Academia, Argo, GRADA, HADART Publishing, Host, Jan Melvil Publishing, JOTA, KATTO, LEDA, Nakladatelství Kazda, Paseka, Portál, Rybka Publishers, Slovart, Vydavateľstvo Veritas či portály Audiolibrix, Audioteka.cz, ebux.cz, Palmknihy.cz, Radioservis, OneHotBook. Děkuji.