- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přestože Vám dávám karmu, tak toto PR a mediální komunikace z dob renesance se Vám moc nepovedlo.
Především máte špatně text obsahově a myšlenkově uspořádán. To, že píšete o nově vydané knize, s úplným novodobě dosud nevydaným Linkovým textem, navíc se zajímavým CD s původní transliterací, jste dokonale zazdil a rozdrobil v textu.
Namísto toho nudíte suchopárnými historickými informacemi, která jsou více čo méně jednak dohledatelná na internetu - jednak v podstatě zajímavá pouze pro zájemce historie.
Základní chybou, kterou děláte, je tedy to, že nevíte komu je článek určen a nevíte jaký cíl sledujete, co vlastně čtenáři Vašeho blogu představujete. A chcete de facto zabít dvě mouchy jednou ranou, z nichž každá létá samostatně v jinéím pokoji.
Vás bych si tedy jako PR a mediálního pracovníka rozhodně nenajal, natož abych Vás pustil k tomu o tom přednášet.