Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J57a77r37a 76R45a34n28k

22. 12. 2016 18:56

Diky za odkazR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý podvečer.

Nemáte zač. Psal bych totéž, co v předešlé odpovědi paní Heidlerové, berte to tedy rovněž jako mou odpověď Vám. :-)

Přeji Vám pohodové Vánoce a vše nejlepší v novém roce, Tomáš.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, paní Heidlerová.

Nemáte zač. Čtu velmi rád a těší mě se pak dělit o své pocity z té které knihy prostřednictvím recenzí s dalšími lidmi. Je pro mě vždy příjemné, když mi pak od lidí chodí e-maily a příspěvky (třeba jako ten Váš), že děkují za doporučení knihy, za dobrý tip na dárek apod. A když pak sami knihu přečtou, potěší mě vždy, když se se mnou dělí o své pocity. Chcete-li, čtěte mé blogy pravidelně, odebírejte je, snažím se zhruba jednou týdně (někdy to vyjde, jindy třeba ne) přicházet vždy s novou recenzí. Případně mi můžete napsat i přes "vzkaz autorovi" v pravé části pod mou fotografií...

Přeji Vám i ostatním pohodové Vánoce a šťastný a bezproblémový nový rok, Tomáš.

1 0
možnosti
SH

Děkuji, budu číst Vaše blogy pravidelně! A už se na ten příští rok s nimi těším. Přeji klid a inspiraci v další tvorbě.

1 0
možnosti
SH

Byli to mimořádně stateční lidé. Ale neměli, bohužel, na vybranou. Nesmírně ale obdivuji ty, kteří na vybranou měli, a přesto je ukrývali. Občanská statečnost se tomu říká? Zná dnes někdo tento termín? Děkuji za doporučenou četbu.

1 0
možnosti
Foto

Já chodil s jednou, která říkala, že také přežila Hitlera, ale nevím, jestli v Berlíně.

Samozřejmě, když jsem ji poznal, žila v Berlíně. Ona ročník 1939 a já 1948 a říkala, že holocaust přežila jako dítě ve sklepě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
PR manažer, recenzent, mediální poradce, novinář a tiskový mluvčí.

Od r. 1994 redaktor, editor, šéfredaktor v renomovaných médiích v ČR i na Slovensku, tiskový mluvčí v soukromé i státní sféře, poradce místopředsedkyně PS Parlamentu ČR, člen Komise pro výchovu a vzdělávání RMČ Praha 6 či přednášející na VOŠ. Profesně se zabývá PR a mediální komunikací.

Tituly k recenzím poskytují nakladatelství: Academia, Argo, GRADA, HADART Publishing, Host, Jan Melvil Publishing, JOTA, KATTO, LEDA, Nakladatelství Kazda, Paseka, Portál, Rybka Publishers, Slovart, Vydavateľstvo Veritas či portály Audiolibrix, Audioteka.cz, ebux.cz, Palmknihy.cz, Radioservis, OneHotBook. Děkuji.