Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Volby vyhraje ten, kdo utratí nejvíc za volební kampaň.

Kde na to vezme?

Obvykle od bohatých investorů, pro které je to investice jako každá jiná. Jen návratnost má mimořádně skvělou.

A tak ve skutečnosti nevládnou politici, pro které je rozkrádání státního rozpočtu za jejich šaškárny jen příjemným bonusem k jejich platům, ale ti investoři.

Pokles voličů pravice není doprovázen nárůstem voličů levice. Myslím si, že nejrychleji roste skupina těch, kteří jsou jen naštvaní. A tak volí protestně, nebo nevolí vůbec.

Přesvědčili se totiž v uplynulém čtvrtstoletí, že ať je tam ten nebo ten, nedostanou sice koštětem, ale něčeho příjemného se jim ubere a něčeho nepříjemného se jim přidá...

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
PR manažer, recenzent, mediální poradce, novinář a tiskový mluvčí.

Od r. 1994 redaktor, editor, šéfredaktor v renomovaných médiích v ČR i na Slovensku, tiskový mluvčí v soukromé i státní sféře, poradce místopředsedkyně PS Parlamentu ČR, člen Komise pro výchovu a vzdělávání RMČ Praha 6 či přednášející na VOŠ. Profesně se zabývá PR a mediální komunikací.

Tituly k recenzím poskytují nakladatelství: Academia, Argo, GRADA, HADART Publishing, Host, Jan Melvil Publishing, JOTA, KATTO, LEDA, Nakladatelství Kazda, Paseka, Portál, Rybka Publishers, Slovart, Vydavateľstvo Veritas či portály Audiolibrix, Audioteka.cz, ebux.cz, Palmknihy.cz, Radioservis, OneHotBook. Děkuji.