Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako novinář musíte vědět, že "oni" nic nezrušili ani se "oni" nerozhodli jen tak postavit nový panelák. Kdo to podle vás je, ti "oni", kdo zrušili Penny? A co myslíte, proč se k tomu rozhodli?? A kdo ten panelák chce postavit? Kdo to jsou, ti "oni"?? A víte, že s "nimi" můžete normálně mluvit, najít je a zeptat se, případně ovlivnit, co na tom sídlišti bude?? Chce to trochu aktivity. Aby vás někdy "oni" nesežrali za pasivitu:-)

0 0
možnosti
JK

Ano, je to opravdu uzasne.Ridic druheho busu zamerne nedorzel jizdni rad, diky cemuz nekomu (treba nekomu spechajicimu do prace) ujel navazujici spoj.Ale hlavni je, ze navazujici spoj neujel duchodkyni a muzeme se tak slunickove usmivat jak na ni byl ridic hodny.Slusnost je samozrejme zaklad, ale tohle mi prijde spis jako sobectvi od te duchodkyne

1 0
možnosti
Foto

Ten řidič by zasloužil pozlatit a naklonovat. Bohužel loni jsem měla spíš "štěstí" na nerudné, protivné strejce. Ještěže MHD využívám už minimálně.

Panu řidičiR^

0 0
možnosti
IM

I85v85o 85M80i97l76d85a

24. 10. 2014 7:51

ten řidič a jeho kolega se zachovali skutečně velmi lidsky, zato ta babka se zachovala s typickou důchodcovskou sobeckostí. znám to a vidím to denně, důchodci - povětšinou babky - se nahrnou na zastávky autobusů, do pekáren, do obchůdků, a i k lékařům atd. zásadně brzy ráno, když pracující menšina spěchá svořit hodnoty a vydělávat na daně (to je první vlna) a když děti spěchají do školy, aby ty daně mohli brzy taky platit - a pořádné a dlouho - (to je ta druhá vlna). takže autobusy jsou přeplněné, v pekárnách máte pramalou šanci na koupi čerstvé snídaně a děcka jsou až do oběda hladem, no a v čekárně u doktora se raději otočíte na podpadku a tu useknutou nohu nějak rozchodíte. musíte platit daně a živit ty děti co budou taky platit ty daně...

kdyby si ta babka v klidu pospala do osmi a jela na kávičku a zákuseček s Maruškou o nějakou hodinku později, tak by tento článek být nemusel  

jo a odpoledne, když pracující menšina spěchá domů a cestou potřebuje koupit něco k snědku, se to opakuje. denně se to opakuje, furt se to opakuje...........

1 0
možnosti
Foto

Trošku přeháníte. Do pekárny chodím denně-ráno mezi 7-7.30hod. a že by se hemžila důchodci, kteří vykoupí všechny rohlíky, to určitě ne:-)

1 0
možnosti
Foto

To je velmi smutné, opravdu kolem sebe nemáte hodné a slušné lidi ochotné pomoci? Já kolem sebe mám takových lidí dost a nedokážu si vysvětlit tyhle nářky.

0 0
možnosti
JN

Takový zážitek hnedle rozjasní i to nejpošmournější ráno.R^R^

5 0
možnosti
JH

Nemyslete si, že slušní lidé neexistují, jen jsou mírně řečeno upozaděni. Nikdo dělající dobro se tím nechlubí a není to mediálně atraktivní. Populárnější je vražedkyně ve škole než anonymní dárce 1000 dolarů postiženým při hurikánu.

6 0
možnosti
LJ

Návrat nezdárného syna?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
PR manažer, recenzent, mediální poradce, novinář a tiskový mluvčí.

Od r. 1994 redaktor, editor, šéfredaktor v renomovaných médiích v ČR i na Slovensku, tiskový mluvčí v soukromé i státní sféře, poradce místopředsedkyně PS Parlamentu ČR, člen Komise pro výchovu a vzdělávání RMČ Praha 6 či přednášející na VOŠ. Profesně se zabývá PR a mediální komunikací.

Tituly k recenzím poskytují nakladatelství: Academia, Argo, GRADA, HADART Publishing, Host, Jan Melvil Publishing, JOTA, KATTO, LEDA, Nakladatelství Kazda, Paseka, Portál, Rybka Publishers, Slovart, Vydavateľstvo Veritas či portály Audiolibrix, Audioteka.cz, ebux.cz, Palmknihy.cz, Radioservis, OneHotBook. Děkuji.